Livona d.o.o. je jedini ovlašćeni Trimble servis u Srbiji.
Ovlašćeni servis vrši proveru uređaja i njegovo servisiranje u hardverskom ili softverskom delu.
Po uvozu opreme, svi uređaji prolaze detaljnu proveru u Livona servisu, kao poslednju kontrolu pred isporuku kupcima.
Troškovi servisiranja u garantnom roku padaju na teret Trimbla. Prilikom servisiranja uređaja u vangarantnom roku, utrošen rad i rezervni delovi plaćaju se prema zvaničnom Trimble cenovniku, na dan izvršenja usluge.
Godišnji preventivni pregled opreme
Preventivni pregled opreme podrazumeva procedure kojima se proverava stanje opreme i ispravnost uređaja u cilju redovnog godišnjeg održavanja ili odobrenja produžene garancije.
Po potrebi uređaj se servisira, instalira i konfiguriše neophodan softver. Ukoliko je eventualni kvar u saglasnosti sa uslovima korišćenja u garantnom roku, troškovi servisiranja pokriveni su garancijom U suprotnom, troškovi servisiranja i rezervnih delova fakturišu se posebno.
Zamenski uređaj
Na zahtev korisnika, u periodu servisiranja, privremeno se može iznajmiti zamenski uređaj. Eventualno korišćenje zamenskog uređaja posebno se ugovara i fakturiše.