Tehnička podrška obuhvata skup aktivnosti kojima se korisniku pruža odgovarajuća pomoć u radu sa isporučenom opremom i softverom.
Tehničkom podrškom obuhvaćen je isporučeni hardver i softver koji se instalira direktno na uređajima ili na radnim stanicama.
U zavisnosti od potreba korisnika, tipa opreme, obima i složenosti usluga, razlikujemo tri nivoa tehničke podrške:
- standardnu
- proširenu
- totalnu tehničku podršku.
Standardna tehnička podrška
Besplatna u prvoj godini od nabavke opreme, obuhvata seriju standardnih aktivnosti kojima se korisniku pruža pomoć u redovnom korišćenju opreme.
Proširena tehnička podrška
Proširena tehnička podrška predstavlja proširenje standardne podrške i sadrži:
- standardnu tehničku podršku
- mogućnost daljinskog pristupa uređajima, posredstvom usluge Trimble Assistant, čime se korisniku pruža pomoć odmah na terenu, upravo tamo gde je problem i nastao.
Zahvaljujući daljinskom pristupu i pomoći, korisnik je u mogućnosti odmah da nastavi sa radom, obezbeđujući velike uštede u vremenu i materijalnim troškovima nepotrebnih putovanja.
Totalna tehnička podrška
Totalna tehnička podrška predstavlja maksimalnu korisničku podršku i uključuje:
- proširenu tehničku podršku
- produženu garanciju
- produženo održavanje softvera
- godišnji preventivni pregled uređaja
- zamenski uređaj u slučaju servisiranja.